دیدگاهی نو بر کتابداری

دیدگاهی نو بر کتابداری

جواد صیافی کارشناس ارشد کتابداری

بایگانی

آنفولانزای فرهنگی

چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۸۸، ۰۳:۴۵ ب.ظ

به : کلیه وزارتخانه ها و سازمان های مربوطه

از: رئیس جمهور آینده

سلام علیکم

با توجه به شیوع بیماری بسیار خطرناک و مزمن آنفولانزای فرهنگی در جامعه و پایین آمدن سطح دانش و فرهنگ و البته مطالعه در بیماران مبتلا به این آنفولانزا، به کلیه ی وزارتخانه های مربوطه از جمله، وزارت علوم تحقیقات و آموزش عالی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین سازمان برنامه و بودجه و سازمان صدا و سیما ابلاغ می نمایم جهت مقابله با این بحران و کمک رسانی به مردم آسیب دیده و برقراری هرچه سریعتر ثبات و آرامش در جامعه و جلوگیری از نفوذ این بیماری به مناطقی که هنوز آلوده نشده اند( که بعید بدانم موجود باشد) تدابیر لازم را اندیشیده و اقدامات لازم را مبذول فرمایید.

همچنین به کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و کتابخانه های عمومی سراسر کشور ابلاغ می نمایم که شرایط  و امکانات لازم برای عموم مردم جهت تزریق انواع واکسن های فرهنگی (چاپی و الکترونیکی) به روح محترمشان را فراهم نمایید.

همینطور از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درخواست می نمایم با تبلیغات گسترده ، مردم عزیزمان را به تزریق واکسن های فرهنگی برای مصونیت از بیماری آنفولانزای فرهنگی تشویق نمایید و در نظرداشته باشید جمعیت جوان کشور در معرض بیشترین خطر می باشد.

در پایان از ملت شریف ایران میخواهم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک به این بیماری بلافاصله با اورژانس اجتماعی تماس گرفته و از هرگونه ارتباط فکری با بیمار مورد نظر خودداری نمایند.

شخص نویسنده هم در اینجا لازم می داند تعدادی از علائم این بیماری را ذکر کند، لطفا دقت کنید این افراد را با اشخاص سالم اشتباه نگیرید:

  1. کتاب گریزی؛ اینکه شخص بیمار با دیدن هرگونه آثار فرهنگی دچار سرگیجه شده و به شدت عصبی می شود.
  2. اتلاف وقت؛ این عزیزان ساعات زیادی از عمرشان را صرف هجویات در انواع مختلف آن می نمایند.
  3. مشهود ترین علامت این بیماری دوری از هرگونه قواعد و قوانین اجتماعی می باشد.

امیدوارم تمام عزیزان با هوشیاری کامل و رعایت بهداشت روانی این بیماری را در جامعه سرکوب کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۳/۱۳
جواد صیافی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی