دیدگاهی نو بر کتابداری

دیدگاهی نو بر کتابداری

جواد صیافی کارشناس ارشد کتابداری

بایگانی

نمایشگاه کتاب اراک

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۸۸، ۰۷:۵۶ ق.ظ

نمایشگاه کتاب اراک روز جمعه 6/9/88 در مصلای این شهر افتتاح شد و تا تاریخ 12/9/88 ادامه داشت؛

-         در این نمایشگاه ۲۰۰ ناشر برجسته از سراسر کشور و ۱۰ ناشر از استان  حضور داشتند؛ حضور ناشران مطرحی چون انتشارات مدرسه، کانون فرهنگی آموزش، روایت فتح و.... قابل توجه بود.

-         هرچند از نظر کیفی کاستی های بسیاری به چشم می خورد ولی در کل نمایشگاه خوبی بود و جا داره از عزیزانمون در اداره ارشاد اسلامی اراک و سایر عوامل اجرایی تشکر کنیم.

-         بازدید از نمایشگاه، مخصوصا در روزهای تعطیل بسیار خوب بود و به نظر می رسه میزان خرید کتاب هم قابل توجه بوده است.

-         غرفه ی دفاع مقدس با استقبال بسیار خوبی مواجه شده بود که این امر نمیتواند با ارائه کتابدادر این غرفه و تخفیف %50 محصولات بی مناسبت باشد.

-         یقینا کتابدارا می توان پرفروش ترین کتاب نمایشگاه دانست. در خواست ها برای کتاب دا بسیار زیاد بود تا حدی که در مدت تمام شدن نسخه های موجود، بسیاری درخواست پیش فروش کتاب را داشتند.

در مجموع ( از نظر اینجانب ) نمایشگاه بسیار خوب و مفیدی بود و امیدوارم نمایشگاه های بیشتری با نظم و کیفیت بهتری در سراسر کشور برگزار شود و شاهد استقبال روزافزون مردم از کتاب و نمایشگاه های کتاب باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۹/۱۷
جواد صیافی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی